Programa 2019 (valencià)

Ja tenim disponible el programa definitiu de la II Jornada de Dones en Neurociència!
Descarregar el cartell en pdf
Descarregar el llibre de resums en pdf

Formulari d’inscripció

MATÍ: Xerrades de Neurociència per a tothom

12h Campus de Burjassot. Facultat de Farmàcia. Sala Darwin.
María Abellán: “De ratolines, mares i gens”
Sandra Fernández: “Podria ser la N-Acetilcisteïna una nova estrategia farmacoterapèutica per a la prevenció de les recaigudes en el consum d’alcohol?”
Carmen Agustín: “La síndrome de Rett: una malaltia poc freqüent i femenina”
Carla Sanchis: “Ni masculins ni femenins: els cervells són individuals i canviants”
Marta Torrens: “Perspectiva de gènere en neurociència: si no ho fem les dones, qui ho farà?”

12h Campus de Blasco Ibáñez. Facultat de Medicina. Aula Magna.
• 12h Presentació

• 12:10h Alicia González: “Una ona per a coordinar-los a tots”

• 12:30h Raquel García: “Comunicació cerebral i supervivència”
• 12:50h Ana Lloret: “Quan comença realment la malaltia d’Alzheimer?”
• 13:10h Anna Carballo: “Desenvolupament de les funcions executives en població infantil en diferents models pedagògics»

VESPRADA: La visibilització de les dones en l’educació científica

Campus de Blasco Ibáñez. Facultat de Medicina. Aula Magna
17h Inauguració per part de la Rectora Magnífica de la Universitat de València, Mª Vicenta Mestre.

17:15h Xerrada a càrrec de Tayra Lanuza: “Mites, heroïnes i falsedats: els riscos de repetir vells errors en reivindicar el paper de les dones en la Història de la Ciència”

17:45h Taula rodona: ”La visibilització de les dones en l’educació. ”Participen: Anna Carballo, Rafael Crespo, Ana LLuch, Tayra Lanuza. Modera: Rocío García

18:45h Dones en Acció presenta l’exposició itinerant:
“Creadores: Dones en Ciència” (ampliada)

19h Entrega de premis del concurs Dones en Ciència 2019 per part d’Isabel Lozano, Regidora d’Igualtat i Polítiques inclusives

19:15h Cloenda i vi d’honor

Formulari d’inscripció